1. Všeobecné
podmínky:
- Odesláním
objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s
těmito Obchodními podmínkami.
-
Ustanovení
obchodních podmínek tvoří nedílnou součást uzavřené
smlouvy.
-
Obchodní podmínky
a kupní smlouva jsou vyhotoveny jen v českém jazyce a jsou
archivovány prodávajícím v elektronické podobě.
-
Je-li kupujícím
podnikatel, který si objedná zboží pro svou podnikatelskou
činnost (nákup
na IČ),
řídí se vztahy Obchodním zákoníkem.
2. Objednání
zboží:
- Z katalogu zboží můžete vybírat produkty buď seřazené podle latinského názvu abecedně nebo podle způsobu použití. Vybrané zboží z katalogu které je aktuálně k prodeji je označeno tlačítkem Přidat do košíku, v textu slovy Na skladě, kliknutím na tlačítko Přidat do košíku zobrazené u položky zbožívloíte zboží do košíku, v kolonce před tlačítkem můžete zvolit počet kusů. Po vložení do košíku můžete pokračovat v nákupu kliknutím na tlačítko pokračovat nebo dokončit objednávku kliknutím na tlačítko Zaplatit. Pro dokončení objednávky jsou 4 kroky:
- Krok 1: vyplnění dodací adresy a kontaktních údajů
- Krok 2:volba způsobu dopravy
- Krok 3: volba způsobu platby
- Krok 4:kontrola údajů, potvrzení a dokončení objednávky
- Potvrzení o Vaší objednávce s rekapitulací dostanete elektronickou poštou na Vaši uvedenou mailovou adresu.
-
V našem
internetovém obchodu můžete objednávat denně, po celých 24
hodin.
-
Před vlastním
odesláním objednávky si prosím ještě zkontrolujte všechny
vložené údaje
3. Cena zboží:
-
Cena uvedená u
rostlin je konečná - nejsem plátce DPH. V této ceně nejsou
zahrnuty náklady na poštovné a balné
-
Nabídka zboží a
cena tohoto zboží je platná, pokud je v internetovém obchodu
označeno zboží
„Na skladě".
4.
Odeslaná
objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva
následně vzniká doručením potvrzení objednávky na Váš email
s přesným datem odeslání objednaných rostlin a samotným dodáním
rostlin. Systémem automaticky zaslaná zpráva, kterou obdržíte
ihned po úspěšném odeslání objednávky na email, slouží pro
kontrolu objednávky.
5.
Upravené
podmínky pro dodávání platí při objednávkách předem v zimním
období (listopad - březen), rostliny objednané v tomto období
zasíláme podle počasí až na jaře. Tuto objednávku je možné
do pěti dnů před odesláním balíku, pokud ještě nebyla
uhrazena, kdykoli zrušit, změnit, nebo doplnit o další rostliny.
6.
Zrušení nebo
změna objednávky:
Pro
změnu nebo
zrušení objednávku, zašlete co nejdříve zprávu na e-mail.
Objednávku zasílanou poštou můžete změnit nebo zrušit
nejpozději den před potvrzeným odesláním rostlin do 17 00 hodin.
Při osobním odběru je možné objednávku zrušit kdykoli do
dohodnutého termínu odběru.
K zrušení
části nebo celé elektronické objednávky nebo její změny po
dohodě se zákazníkem může ze strany provozovatele obchodu dojít
v následujících případech
-
Při chybě v
zadání ceny u rostlin.
-
Pokud došlo v
aplikaci e-shopu k technickému problému
-
Pokud dojde k
vyprodání nebo úhynu rostlin.
Jestliže tato
situace nastane, budeme Vás nejprve neprodleně kontaktovat s
návrhem na dohodu o změně objednávky.
7.
Náklady vzniklé
kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v
souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové
připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
8.
Odstoupení od
kupní smlouvy
Kupující je
oprávněn dle zákona 367/2000Sb odstoupit od kupní smlouvy a to do
14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. V případě
odstoupení se kupní smlouva od počátku ruší. Pro odstoupení od
smlouvy v této lhůtě je následující postup:
-
Odešlete písemně
oznámení o odstoupení na email
Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
Ve zprávě prosím nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního
účtu, na který má být kupní cena za objednávku převedena.
-
Zboží (rostliny)
zašlete zpět na adresu odesílatele nejlépe "Balíkem Do
ruky", pokud možno v původním obalu a kompletní se všemi
průvodními dokumenty.
-
Rostliny nesmí být
nadměrně poškozené.
-
Zásilka
s vrácenými rostlinami poslaná na dobírku nebude převzata.
Náklady za poštovné při vrácení rostlin si hradí kupující
sám.
-
Do tří dnů po
doručení vráceného balíku na naši adresu Vám bude převedena
(vrácena) uhrazená částka za nákup (cena za rostliny +
poštovné), na Váš bankovní účet.
9. ZÁRUKA dle § 2165 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Naše rostliny podléhají záruce jako jiné spotřební zboží a to v trvání
24 měsíců, pokud byly dodrženy všechny podmínky pro její zdravý vývoj.
Před výsadbou si pročtěte Návod k výsadbě rostlin které dostáváte ke každému nákupu rostlin. Pokud si nejste jisti
vlastními zahradnickými schopnostmi, svěřte výsadbu zkušenému
zahradníkovi. Reklamace je uznána u rostlin, které i při dodržení
správných zahradnických postupů nevykazují známky vývoje a/nebo uhynou.
Zákazníkovi bude rostlina nahrazena novou v zákonem stanovené lhůtě nebo
budou vráceny peníze = podle přání zákazníka. Reklamace nebude uznána u
rostlin, u kterých nebyla provedena výsadba slučitelná se zdravým
růstem, nebo které zahynuly vinou chorob či parazitů získaných během
jejího pěstování na zahradě u zákazníka, nebo nebyly vysazeny do země
a/nebo nebyly přechovávány v podmínkách vyhovujících jejich zdravému
růstu, nebo zmrzly díky volbě chladnějšího stanoviště, než je rostlina
schopná zvládnout.
|
|
V případě reklamace vás žádáme, abyste rostlinu nevyjímali ze země, ale
ponechali ji na stanovišti a kontaktovali nás bez prodlení. Vzhledem k
velikosti, stáří a ceně rostliny, pokud to bude možné, se s vámi
dohodneme na návštěvě u vás, nebo navrhneme jiné řešení. |
10. Reklamace
Každou reklamaci
vyřizujeme k Vaší spokojenosti individuální dohodou v souladu s
platným právním řádem. Ručíme, že dodávané rostliny jsou ve
shodě s kupní smlouvou.
Po převzetí balíku od dopravce si
prosím zkontrolujte úplnost zásilky. Pokud by došlo náhodné
záměně rostliny, nebo bude některá z objednaných sazenic
chybět, pošlete prosím ihned reklamaci na email. V nejbližším
možném termínu zdarma odešleme nedodanou rostlinu. Nebude-li již
skladem, nabídneme Vám buď náhradní druh, nebo vrátíme
uhrazenou částku.
Na zboží a pravost odrůdy rostlin se
vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, záruční doba začíná
běžet ode dne převzetí zboží.
Postup při
reklamaci:
-
O případné
reklamaci nás vždy prosím nejprve informujte telefonicky,
e-mailem, či písemně.
-
Pokud je to možné,
můžete také zaslat na náš email fotografii reklamované
rostliny, není to podmínkou.
-
O přijetí a
postupu vyřízení reklamace budete do tří dnů od doručení
zprávy informováni na email.
-
Reklamaci vyřídíme
k Vaší spokojenosti a co nejrychleji, nejpozději do třiceti dnů
od jejího převzetí.
Reklamace se
nevztahuje na poškození rostliny vzniklé:
-
Běžným
používáním nebo její životností.
-
Nesprávným
skladováním a pěstováním rostliny, nebo nesprávnou výsadbou.
-
Při poškození
přírodními živly, zvířaty, třetí osobou a škodlivými
látkami
-
Chorobami a škůdci
rostlin, jejichž inkubační doba je kratší než doba, která
uplynula mezi prodejem rostliny a vznikem poškození
11. Ochrana osobních
údajů.
Vámi poskytnuté
osobní údaje jsou považovány za důvěrné a budou použity pouze
pro dodání zboží (Česká pošta) a pro komunikaci se zákazníkem.
V žádném případě nebudou údaje poskytnuty další osobě. S
Vašimi osobními údaji je nakládáno v souladu se zákonem o
ochraně osobních údajů č. 101/2000Sb. Kdykoliv můžete písemně
na email požádat o jejich vymazání nebo o informaci o jejich
zpracování.
12. Informace o zpracování osobních údajů
tímto Vás informujeme o tom, jakým způsobem jsou zpracovávány osobní údaje ve firmě Ing.Milada Schlingerová
- ze Zákona 563/1991 sb. O účetnictví a zákona 235/2004 sb. O dani z přidané hodnoty zpracováváme vaše identifikační údaje pro účely účetnictví a zpracování DPH(jedná se o jméno, příjmen, název firmy, dodatek, adresa, sídlo firmy, IČO a DIČ). S vaším souhlasem dále zpracováváme datum narození, kontaktní úúdaje (telefonní a faxové číslo, e-mail, adresy na sociálních sítích), informace z telefonních hovorů, SMS, MMS a jiné komunikace.
- informace o Vás ověřujeme ve veřejně dostupných rejstřících státní správy (ARES, Justice, plátci DPH, Registr ekonomických subjektů, Insolvenční rejstřík a další) za účelem ověření správnosti Vámi poskytnutých údajů
- tyto údaje využíváme při zajišťování zboží a služeb pro Vás, pro vystavování účetních, daňových a jiných dokladů. Dále údaje využíváme pro informování Vás o stavu dodávek a dostupnosti našich služeb a zboží. také je využíváme za účelem zasílání informací o akčních nabídkách a pořádaných akcích
- údaje o Vászpracováváme ručně v účetním a prodejním systému při vedení účetnictví podle platných zákonů. s údaji o Vás pracují zaměstnanci firmy, zajišťující přímý prodej, zásilkový prodej a ostatní parcovníci zpracovávající účetnictví
- v případě zasílání zásilek na Vaši adresu předáváme údaje o Vás v nezbytném rozsahu pro správné doručení zásilky spedičním firmám, které pro nás tyto služby zajišťují (Česká pošta, ...)
- údaje o Vás v žádném případě bez Vašeho souhlasu neposkytujeme třetím osobám
- v přípaě, že nebudete souhlasit s poskytnutím výše uvedených údajů, může se stát, že Vám nebudeme moci některé služby poskytnout nebo je budeme poskytovat s menším komfortem
- kontaktovat nás můůžete písemně, elektronicky nebo telefonem prostřednictvím uvedených kontaktních údajů
12. Řešení spotřebitelských sporů ADR
ČOI se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha, IČO 00020869, internetová adresa http://www.coi.cz, bližší informace naleznete rovněž na internetových stránkách http://adr.coi.cz
je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlementu a Rady (EU)
č.524/2013 ze dne 21.5.2013 o řešení spotřebitelských sporů je určena pro řešení spotřebitelských sporů (tzv. ADR).
U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce https://adr.coi.cz/cs.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného
subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je
předmětem sporu u prodávajícího poprvé.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení
spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k
porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou
podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na
emailovou adresu
Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
.
|