Dodací a platební podmínky |
1. Rostliny zasíláme po celém území České republiky.
2. Způsob dodání:
3. Způsob platby:
- Dobírkou - cena +20 Kč
- celkovou cenu za objednávku uhradíte hotově při převzetí balíku.
- Bankovním převodem předem - zdarma
Číslo variabilního symbolu, které je nutné uvést pro identifikaci platby při úhradě bankovním převodem na náš účet, Vám zašleme ve emailu s potvrzením termínu odeslání objednávky. Celkovou cenu za objednávku potom prosím převeďte na náš účet nejpozději do sedmi dnů po doručení tohoto emailu.
Rostliny můžeme odeslat až po připsání platby na náš účet.
- V hotovosti při osobním odběru - zdarma
4. Rostliny zasíláme:
-
Podle počasí od konce března do konce října. Vždy v pondělí, úterý nebo středu, aby zásilka došla do pátku a nezůstala uložena přes víkend na poště.
-
V pořadí, v jakém byly objednávky zaregistrovány nebo v jiném, Vámi požadovaném termínu.
-
v jednotlivě označených květináčích o velikosti 9x9 cm, s dobře rozvinutým kořenovým systémem.
-
Faktura je součástí zásilky.
-
Přesný termín dodání budete mít k dispozici nejpozději do dvou dnů od doručení objednávky emailem.
-
Objednávka bude odeslána v co nejkratší době, nejpozději za týden od jejího osobního potvrzení, nebo v předem dohodnutém termínu, vždy na adresu uvedenou kupujícím v objednávkovém formuláři
-
Při objednávkách předem v zimním období (listopad - březen), objednané rostliny zasíláme podle počasí až na jaře.
-
V den odeslání balíku dostanete emailovou zprávu s odkazem na službu České pošty "sledování zásilek". V den dodání by Vám měla Česká pošta zaslat také SMS zprávu s bližšími informacemi o doručení balíku. Pokud ve formuláři při objednávce nevyplníte číslo na mobilní telefon, zašle Česká pošta tuto zprávu na Váš email.
5. Balík je doručován podle podmínek České pošty následující den, nejpozději do dvou dnů od podání.
6. V případě že:
-
byl balík, ne vaší vinou, dodán později jak za týden (například zůstal uložen na poště přes víkend) a rostliny by mohly být dlouhou dobou přepravy poškozeny:
-
je obal balíku vinou přepravy viditelně nadměrně poškozen:
...balík raději nepřebírejte a ihned nás informujte na kontaktní email nebo telefon
|